mandag 5. april 2010

Sommer i sikte

Nå kan man si at våren er kommet hit også, og med det begynner jeg å se på solsenger. Kunne godt ha tenkt meg en solseng i rotting, siden hagemøblene er det.




Daybed fra Rocka.no. Denne hadde jo vært nydelig.. Men kommer ikke til å bruke 10 000,- på en solseng nei ;)



Men det blir vel noe lignende som dette tror jeg! Plantasjen hadde en fin solseng i rotting sist jeg var der. Ikke så tullete pris på den heller ;) Gleder meg til sommer!
Her er det fint vær i dag også, siste dagen i påsken. Har vært veldig heldige med været, så nå er det ikke mye snø igjen her :)

post signature

2 kommentarer:

  1. Æ likt den øverste, så æ trur du tar den æ ;p Så kjæm æ å underholde dæ i hele sommer med litt drinka:)

    SvarSlett
  2. Stilige solsenger. Har ei i mørkt tre æ, fra Ikea. Meeeen verandaen vårres fungere som bakerovn på sommern, så e sjelden brukt ;)

    Snaaaart sommer!

    SvarSlett