tirsdag 5. oktober 2010

God formiddag















I dag er det hjemmekontor-dag med nettbutikk og diverse. Drittvær ute, så sitter trygt inne med lys på bordet og en god kopp te. Får nesten julestemning når jeg sitter og hører på været og samtidig jobber med julevarer! Men det er for tidlig ja...

I går kveld begynte jeg faktisk på julegave-lista og har planer om å bli ferdig FØR desember! Vil bli ferdig med det stresset i god tid, og bare bruke desember på andre ting. Men det får vi nå se på ;)

Ha en fin høstdag :-)


post signature

2 kommentarer:

  1. Julegaveshopping i DK vettu;) Såg utroli kosli ut me PC, levende lys å en kopp te! Her går d i ett for tiden, ræser fra det ene til det andre, så når jeg akkurat å sovne før jeg skal opp igjen (føles sånn i alle fall;)).. Liker at du har blogger igjen! Koser meg med bloggene deres når jeg spiser mat og skal slappe av i noen minutter.. Ha en fin dag! klem

    SvarSlett
  2. Haha.. nei jeg har ikke lese og skrivevansker, men kan visst virke sånn når jeg er litt sliten ;) hihi

    SvarSlett