tirsdag 10. august 2010

First step

Etter jeg skrev forrige innlegg, fikk jeg ånden over meg siden jeg hadde tid og var alene hjemme. Jeg begynte å hive ut ting fra gjesterommet, skru ned fra veggene og MALE de! Første strøk er ferdig og jeg er så langt veldig fornøyd med fargen :) Malingen dekket selvfølgelig ikke på første strøk, men 2.strøk går bestandig fortere når man ikke må være så veldig nøye!


Her er FØR-bilder. Vanskelig å få frem hvordan fargen var. Lys aprikos/grå av noe slag!


Og etter første strøk... Veldig ujevnt, men det kommer bort etter andre strøket.

Så begynte jeg faktisk på 2.strøket i ettermiddag også. Ble nesten ferdig, men så ble det selvfølgelig tomt for maling! Bare 5 min til med maling, så er det ferdig ;) Og småpirk på listene(i hvitt).

Den verste jobben er gjort i hvertfall. Bare en IKEA-tur, litt snekkering og montering, og opphenging av klær som er igjen. Bare morsomt :)

post signature

2 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli så fint :) Fargen var fresh og fiiin!

    SvarSlett
  2. Spennende farge! Er alle veggene lilla eller skal du ha en hvit? Hadde vært tøft med en lys vegg som bevarte lyset i rommet? Sikker på at det blir fint, flinka!:))

    SvarSlett