torsdag 8. juli 2010

Walk in closet

Da er vi tilbake igjen. Nå har jeg et prosjekt på gang! Lenge siden sist det har blitt gjort nå inne i huset nå. Vet ikke når dette blir ferdig, men jeg SKAL begynne neste uke.

Vi har tre soverom, altså to gjesterom. Gjesterommene blir nesten aldri brukt, og er mer oppbevaringsrom enn soverom. Jeg har klærne mine på badet og på to av soverommene, pga lite plass og ødelagte klesskap. Veldig dårlig system og lite praktisk! Dette har plaget meg lenge, så nå har jeg bestemt meg for å lage et walk in closet på det minste gjesterommet. Der skal vi begge ha klærne og skoene våre, alt av sengetøy, samt strykebrett og div.

Det blir ikke så avansert som dette, vi skal gjøre det enkelt til en lav pris.

Dette gjør at det blir mye bedre plass på badet, soverommet og vaskerommet! Pluss at vi får bedre system over klær og alt, og jeg blir førnøyd.

Det første som skal gjøres, er å hive ut alt innpå gjesterommet og male veggene. Da har jeg tenkt å male det i en knæsj og mørk rosa farge! Har lyst til å gjøre noe annet enn nøytralt på dette rommet, siden alle andre rom er det. Da er dette rommet riktig for litt farger ;) Hvite hyller og skap fra IKEA, trådkurvene fra badet skal dit og så skal vi kjøpe hobbyplank som males hvite og snekkeres skillevegger og hyller av. Har noen planer ja... Har målt og tegnet opp, så det er bare å komme seg på Levanger å kjøpe maling neste uke :)




Ca. sånn er fargen jeg har i hodet. Og ja, den er godkjent. For det blir ikke et typisk jenterom, med de planene jeg har ;) Det skal bli et stilig og kult walk in closet!


Stay tuned!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar