fredag 7. mai 2010

Pute og ramme

Lenge siden sist jeg blogget nå! Tenkte å vise noe småtteri jeg har lagd denne uka.. Jeg har sydd ei pute av en paljett-tights jeg kjøpte på salg til 29,-


Spretta opp tightsen og la på et bakstykke i et annet stoff...


Sydde litt på symaskina, pakka i innerputa og sydde igjen!

Og sånn ble den! Avlang, svart paljettpute. Har lenge sett etter en sånn pute, men man kan jo alltids lage selv ;)


Fant også enda en gammel fotoramme, helt lik som den jeg lakkerte i fjor. Så da fikk denne også litt spraylakk. Og jeg har nå TO :)

Da er det helg og fint vær! Håper været holder seg slik i helga, så det går an å være mer utendørs..

GOD HELG :)


post signature

2 kommentarer:

  1. Så flink du e! vældi oppfinnsomt å fint laga! :o)

    SvarSlett
  2. Kreativ som vanlig sjer æ :) Ble kjempekult da!

    SvarSlett