torsdag 3. september 2009

Prosjekt: Lysekrone

I dag har jeg fiksa opp en gammel lysekrone som har hørt til her i huset! Den var gullfarget - fargen jeg så å si hater. Eller... det kan være fint på NOE da, men ikke her i huset! Uansett, den var stygg, skitten og fæl. Prismene og lyspærene på krona var helt brune av skitt.
Sånn var den før:

Etter en masse demontering av alle prismeene, vasking, skrubbing, lakkering og montering igjen-ble det en helt ny lysekrone i min stil! Mangler bare lyspærer!
Etter:


Lysekroner er jo populært nå igjen, og jeg har lenge ønsket meg en. Dette ble jo en mye billigere og morsommere måte å få det på! Spørs om den skal henge over den nye sofaen nå da... ;)

post signature

1 kommentar:

  1. Dritsmart! ska spør a Dagrun om d itj finnes nå lysekrona å oppdriv ja!

    SvarSlett